fredag 19 september 2008

Hur kan jag och Jude Law få ett mörkt barn?

Hittade en rolig sida via Blondinbellas blogg (), man laddar upp en bild på sig och så kan man se hur ens barn tillsammans med någon man känner eller en kändis se ut.

Så här skulle alltså Tuva sett ut om hon hade haft Jude Law som pappa:

Hmm... Undrar hur hon kan bli mörk då?

Fast uppenbarligen är det jag som står för de mörka generna för om jag skulle vart båda föräldrar (genom klonining då kanske? Haha!) så hade hon sett ut så här tydligen:

Ja, hon var ju sötare med Jude Law som pappa måste man ju säga.

Sen var ju så klart tvungen att testa hur hon ser ut med sin riktiga pappa, och så här söt blev hon då!

Söt va? Mycket sötare med Simon som pappa än Jude Law.

Här hittar ni sidan om ni också vill testa hur era barn ser ut.

Annars idag så har två brorsor och ett brorsbarn vart här och lekt idag. Skoj skoj! Och jag har ju inte ätit lunch än kom jag på, oups!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar