onsdag 3 september 2008

Varning för Jersey girl

Jag slog precis på tvn och såg att det var filmen Jersey Girl på trean, och jag tror inte att man bör se den om man är gravid, för om man var nervös över förlossningen redan innan så blir man ju inte mindre nervös efter... Det handlar ju om en tjej (Jennifer Lopez) som dör under en förlossning och sen om pappans (Ben Affleck) och lilla tjejens liv efter det.

Den gick på tv när jag satt hemma ensam en kväll med en tjock mage, och det händer ju i stort sett aldrig att jag gråter till filmer men då var det nära! Förmodligen pga av en hel del hormoner också iofs... Det kändes ju lite väl läskigt nära just då. Så jag hoppas att lillasyster Mia inte kikar på trean just nu! Det är ju bara 11 dagar kvar till beräknat datum för henne (samma dag som Tuvas dop...).

Annars idag så har jag hunnit med en fika/sväng på stan med Maja (outfit på både stor och liten kommer...) och ikväll så har jag spinnat. Hur skoj och skönt som helst! Lovely. Lovely.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar