lördag 27 september 2008

Vem vill ha en klänning?

Nu har jag lagt upp tre nya auktioner på Tradera.

Första är en mjuk och skön klänning från forever21, endast använd en gång! Här hittar ni till den.

Andra är en riktigt snygg klänning som tyvärr inte satt nå bra på mig, ALDRIG ANVÄND! Här hittar ni till den.

Den tredje är en riktigt snygg tub-klänning med tyll (köpte den till nyår, men sen hittade jag en annan. Jag passar tyvärr inte i tub-toppar...). Mjuk och skön, och det bästa av allt är att den också ALDRIG ÄR ANVÄND. Här hittar ni till den.

Jag gillar verkligen alla klänningarna, de är så snygga! Men tyvärr satt de ju inte som tänkt på mig så de blir ju aldrig använda. Någon annan får nog mer glädje av dem.

Nu ska jag umgås med min lilla arga dotter och snart kommer Carro hit på film-kväll.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar