onsdag 3 september 2008

Onsdag

Jaha ja, gud vilket tråkigt väder! Motivationen till att hitta på något ligger ju inte på topp dagar som denna... Hitills har jag inte gjort mycket annat än att leka med Tuva och äta frukost.

Annars så vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på. Det enda jag vet att jag ska göra är att handla och spinna kl. 19.00.

Sen funderar jag på att plocka ner sko-lådan med höst/vinter skor och plocka undan sommarskorna. Känns som att jag inte kommer att få användning av sandaler något mer iår... Och så kanske jag ska träffa Maja på en fika om hon orkar. Och sen är det ju lite saker jag borde göra, typ som att städa. Men det ska jag nog hinna med också. Jag bra sugen på att gå ner en sväng på stan, men det får nog vänta tills imorgon. Inte nå kul att springa runt med barnvagn i det här vädret...

Nej, nu är kaffet klart och Tuva sitter och myser i sin babysitter med snutte-filten och den mjuka snutte-filten som hon fick av sin morfar. Sötnosen!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar