söndag 21 september 2008

Tuvas framtida garderob

Det ska bli så skoj när Tuva kommer i de lite större storlekarna (från strl 86 tror jag att det är) för det finns så mycket fint! Fast det är ju inte långt borta. 68 sitter ju som en smäck, 74 är ganska lagom och i strl 80 så är det lite "oversized" (hehe).

Den här outfiten (eller liknande...) skulle man nog kunna hitta Tuva i redan till våren:

Tycker att det är så sött med små, små kappor! Och jeansen då? Och skorna! Så en liten basker på det. Super sött!

Det finns verkligen mycket fina barnkläder från h&m. Jag kommer att "go nuts" där sen när Tuva blir så pass stor (om ekonomin tillåter...). Titta så mycket mer fint det finns:

H&m is the shit!

Bilder från www.hm.com

Enjoy!

Ps. Ok, ibland skulle man ju kunna tro att jag är sponsrad av h&m, men det är jag ju inte. Men jag skulle inte ha något emot att vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar