måndag 8 september 2008

Veckan

Ja det är ju lite grejer som händer i veckan, huvudsaken är ju dopet som ska fixas och planeras med (måste beställa smörgåstårta imorn! Kom ihåg, kom ihåg.) men sen är det ju lite annat som ska hinnas med också.

Så här ser det ut än så länge i min planering:

Måndag: ut till familjen på dagen och fotbollsträning på kvällen.

Tisdag: teorilektion inför babysimmet på eftermidagen och lång prommis dit och hem.

Onsdag: Spinn

Torsdag: Arobics med Carro och Annelie

Fredag: Hoppas på myskväll med Simon eftersom det blev dåligt med sånt den här helgen.

Lördag: Fix inför dopet kanske?

Söndag: Tuvas dop, sen lunch/fika efter och senare match på kvällen om det går.

Ja, jag har ju att göra iallafall.Och det gillar jag! Nej, undrar om jag ska slita mig från datorn och passa på att njuta av att vara helt själv? Tuva sover ju sött i sin säng och Simon är på hockeyträning.

Njae.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar