måndag 29 september 2008

Stockholms shoppingen

Japp, detta var det jag kom hem med.

En fin och billig lång cardigan från Zara. Kolla in vilka fina knappar!

Ett par skor i modellen jag letat efter från Din sko och en beige sjal med små tofsar från en reaställning på h&m.

En fin skjort/blus från Zaras barnavdelning (så det blir trekvartsarm på mig, haha!) och ett vitt linne med söt volangkant från Topshop.

En halsduk med stärnor för 29.50:- hos h&m där jag även passade på att köpa billiga strumpbyxor och fina hårspännen med rosett.

Sen var jag förbi nya butiken Ruth m.fl. här i Uppsala idag och slog till på en snygg och billig (129:-) mörkblå kjol med dragkedjor. Men typiskt så var den för stor märkte jag när jag kom hem, så det blir till att lämna tillbaka (kanske byta om det finns i XS).

Nu ska jag in i duschen.

Hörs om ett tag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar