tisdag 16 september 2008

En SÅN DÄR dag

Ja, ni vet när ingenting gå som det ska och man bara känner hur det kryper i kroppen?

Bland annat så:

Välte jag ut Tuvas välling i micron när Tuva var super hungrig (tur att vi har färdiga portioner också!)

Torkskåpet fungerar inte så jag får hänga all min tvätt.

Tuva har lyckats spy ner sig PRECIS när vi bytt body ett par gånger idag.

Jag välte nyss ner min proslinshand som jag hänger smycken på så nu är det smycken bakom nattygsbordet och sängen.

När jag skriver på datorn så skriver jag fel och trycker på fel tangenter HELA tiden.

Jag ängnade förmiddagen åt att fixa min garderob som ramlat ihop, visst det var väl bra men kändes ju liiiiite onödigt. Helst skulle den ju aldrig rasat ihop.

Nej, nu ska vi iväg på babysim.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar