måndag 1 september 2008

Jobba hemifrån!

Nu har jag hållt på och grejat och fixat under dagen så att jag kan börja jobba hemifrån! Efter lite support så kommer jag nu åt allt jag behöver här. Det känns ju riktigt bra att börja jobba lite (det funkar ju eftersom jag inte tar ut full föräldrapenning)! Dessutom så behövs det ju verkligen, det ekar tomt på kontot och ändå så har man ju nyss fått pengar...

Men, det känns ju jäkligt bra att göra lite nytta!  Och jag har redan fått mitt första jobb också, till SEKO mälardalen. Dvs pappsen... Haha! Jag är hur glad som helst att jag får jobba hemifrån! Hoppas att det rullar in lite jobb.

Nej, nu är jag ju klar med allt fixande med att få allt att funka så nu ska jag sätta på dagens andra kaffekanna och hämta tvätten i tvättstugan (trots att jag körde rent i tvättkorgen i lördags så fanns det tre fulla maskiner i dag med. Det här är ju galet!)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar