söndag 21 september 2008

Kass, kass, kass och återigen kass

Jaha, ja, igår var det ju fotbolls-premiär för min del för iår. Det ni, det är grejer det. Vi åkte ut mot Upplands mörkaste skogar (eller det stämmer ju inte, det ligger ju faktist ut mot havet, men låååångt bort var det ialla fall) med 10 man för att möta serieledarna. Så resultatet kanske jag inte behöver nämna? Katastrof. En annan sak som var katastrof var ju jag, kass, kass, kass och åter igen kass.

Och apropå en annan sak, så är en annan sak som är kass att jag missar matchen idag för att jag mår så dåligt. Helvetes helvete. Men hoppas att jag mår bättre snart och att det inte blir värre än så här.

Nu ska jag vila lite, Simon tog med Tuva på en prommis för ett litet tag sedan och det här är första gången sedan Tuva föddes som jag är hemma ensam. Känns konstigt faktiskt.

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar