torsdag 25 september 2008

Mys i Funbo

Undrar vad Zacke håller tummarna för? Kanske att han inte ska bli lika tjock som mamma-mia? (Ja, när hon var bebis alltså. Hon var verkligen tjockaste bebisen istan. Utan att överdriva. Hehe! Fast hon var söt också, som ett litet tomtebo-barn.) Så liten, så liten. Tänk att Tuva vart så där pytte-pytte.

Jag köpte ett ko-mjukisdjur till Zacke, för jag tänkte att Tuva fick ju så sjukt mycket kläder men typ inga leksaker. Men då visade det ju sig att det vart tvärtom för Zacke, han fick mjukisdjur men inga kläder...

Tuva och Ville myser framför bolibumpa (ehh... Heter det så?). Tuva älskar ju sin morbror Ville-snutt trots att han bara far runt så hon knappt hinner se han, och snor hennes leksaker. Hihi! Men här lyckades hon haffa honom för lite mys.

Tuva älskar sin mormor också. Synd att morfar ska vara så läskig bara... Haha! Tuva har ju blivit av med ett lager kläder efter ett par spy-attacker. Jag har kommit på att det är smidigt att göra så, så är det bara att plocka av eftersom.

Idag är lilla Tuvisen trött, hon sov två timmar på förmiddagen och nu har hon somnat igen! Men det är väl för att hon sov så lite igår antar jag, det går ju inte att sova när det finns så mycket spännande runt omkring.

Nope, nu ska jag lägga upp gårdagens shopping, sen får det vara färdigbloggat för just nu.

Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar