fredag 26 september 2008

Jag längtar till h&ms vinter!

Tuva och Simon har slocknat här hemma så jag passade på att sitta och läsa lite bloggar. På Frida Fahrmans blogg så hittade jag det här inlägget om vad som ska komma in på h&m till november/december och satan i gatan vad fint! Speciellt klänningen med rosett bak. Lovely.

Och hos Hotspot hittade jag också lite mer h&m, kolla in den fina volangkjolen. Åh! H&m, det är grejer det.

Jag ska ju på fin-partaj på lördag (klädsel: kavaj) då det förmodligen skulle behövas något fint till. Lite synd att det inte finns i butik än. Men jag och Carro ska ju till Stockholm på söndag så då får jag spana efter något.

Annars idag så har det inte blivit så mycket gjort, tvätt, städ, muffinsbak, städa upp i garderoben som rasade ihop IGEN  och en ursortering på ännu mer som ska upp på Tradera. Få se om jag orkar slänga upp det ikväll. Ska nog ta och fota det nu ialla fall så är det bara annonserna som ska fixas.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar