söndag 7 september 2008

Party!

Igår så blev det ju lite party också.

Tuva lämnade jag hemma hos Simon på fotbollskväll (Simon hade bytt om på henne till sverigebody såg jag när jag kom hem, så snygg så!) och så drog jag till Carro på förfest! Efter lite förfest och prat om gamla roliga minnen så drog vi in till stan och till Platina (Saluhallen) där Carro fixat upp oss på listan, så vi gick bara förbi den långa kön och direkt in. Hur skönt som helst! Det var riktigt kul att gå ut en sväng, dricka lite öl, dansa och se folk! Fast vi gick rätt tidigt, och med en mellanlandning på Burger King så var jag hemma vid två snåret efter en prommis hem. Förberedd som jag var så hade jag packat ner ett par ballerinas så att jag slapp stappla hem på 10 centimeters klackar... Smart va?

Jag hade tänkt att fota en party-outfit, men jag fick så bråttom iväg till Carro (var tvungen att dra med en tredjedel av håret plattat och resten lockigt... Snyggt!) och sen glömde jag bort det.

Men en bild tog jag inne på Platina, jag som brukar vara så bra på att ta såna här kort missade visst lite grann... Men vi kom ju med ialla fall!

Idag har jag vart lite trött, men absolut inte alls så farligt. Det var nog pommesen på vägen hem som gjorde susen skulle jag tro. Hehe!

Nej, nu ska lilla söta Tuvisen nattas.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar