måndag 1 september 2008

Fotbollsträning

Japp, ikväll var det alltså fotbollsträning på schemat. Och det känns ju både bra och dåligt. Bra för att det är så skönt och skoj att ha kommit igång med fotbollen igen, och dåligt för att jag är så sjukt i oform och att jag är så kass med bollen... Jag får ju nästan både ångest och panik över det. Mest av formen, för har man den så är det ju bara att köra på med fotbollen. Så nu jäklar. Den här veckans träningsschema ser ut så här:

Måndag = fotbollsträning

Tisdag = Lång-prommis

Onsdag = Spinn

Torsdag = Arobics

Fredag = Mamma-gympa

Ser väl ok ut om jag ska komma iform igen? Jag skulle ju önska att jag hade motivation till att ta mig ut på lite mer prommisar med det har jag inte... Och jag har svårt att tro att jag kommer att få det också. Jag måste ha ett mål!

Nej, nu ska jag sova. Blir till att lägga sig själv nu när hockey-säsongen kört igång igen. Eller det kanske det inte blir förresten, klockan är ju rätt mycket ser jag.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar