fredag 5 september 2008

Ett par vida jeans, tack.

Åh så sugen jag är på ett par vida jeans. Jag tycker att det är riktigt snyggt och dessutom betydligt bekvämare än stuprör skulle jag kunna tro.

Dessa har jag spanat in, de ser perfekta ut! Dom kommer från h&m och kostar 398:-, och det är ju inte dåligt. Någon som gör det ännu mindre dåligt är att jag har en rabatt-kod som ger 25%, dvs att de kostar 300:- istället. Visst borde jag slå till? Problemet är storleken bara, jag har ett par h&m-jeans i strl 29, och de är för stora, sen har jag ett par i strl 28 och de sitter bra i benen men för stora i midjan och rumpan. Så undrar om jag kan ha 27? Hm.

Ja, vi får se om det blir någon beställning. Hade jag vart säker på storleken så hade jag slagit till men jag orkar ju aldrig hålla på och skicka tillbaka och greja så...

Nope, nu ska jag klä om för att gå och hämta småsyskon vid bussen. Tuvas playdate var ju nyss här och jag fick en hel del bra bilder trots att båda två var rätt tjuriga... Haha!

Nope. Måste dra.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar