tisdag 23 september 2008

I love your blog!

Söta Maja skrev om mig på hennes blogg (tack!), och man skulle visst skicka utmärkelsen vidare. Maja hade valt ut fem, så då gör jag också det.  

Lillasyster Emma: Rolig lillasyster som tagit över efter mig på party-fronten. Och det gör hon rätt bra måste jag säga. Hehe! En annan sak jag kan berätta är att hennes humor består till 90% av ordvitsar...

Lillebror Ville: Mamma skiver om Villes liv som minstingen (och sladdis) i en 10 barns familj. Söt som sockergröt.

Lillasyster Mia: Mia är nybliven mamma till lilla Zacke (17 sept!) och på senaste tiden så är det mycket graviditet i hennes blogg, vilket inte är så konstigt. Kul att läsa vad som händer!

Carolina: Bästa vännen och Tuvas gudmor! Vi har i stort sett likadan klädsmak så vi har många lika plagg i garderoberna... Vi har till och med lyckats ta på oss exakt likadana kläder en gång när vi skulle ut. Haha!

Simons syster Sara: Grymt rolig tjej och också Tuvas gudmor. Hon har en jätte skoj blogg men hon uppdaterar ju alldeles för sällan tycker jag!

Nu blev jag lite osäker på om man kanske inte bara skulle skicka vidare utan tillbaka också kanske? Fast då skulle ju Maja behöva lista fem till så det kanske jag inte ska... Men det är ju klart jag gillar Majas blogg som tusan också! Bara så du vet Maja.

Så, I love your blog! Skicka vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar