fredag 19 september 2008

Uppdatering av höstlistan

Ja, jag tänkte uppdatera listan lite, nu när jag ändå höll på och tjatade om den. Jag har faktiskt inte köpt nå utöver det som strykits, det ni!

- En svart kappa (det var ju 40% rabatt på en vara hos Ellos så jag slog till på en därifrån)

- Ett par vardags-stövlar (dvs svarta, med lågklack och högt skaft)

- Ett par bruna ankelboots (Har jag köpt från h&m)

- Cardigans är alltid bra att ha

- Något i spets (jag kan inte glömma den beige spetskjolen från h&m...)

- Huvudbonader (tidigare stod det hatt, men jag ångrade mig. Ska gå igenom och se vad som finns här hemma först).

- Underkläder

- Vida jeans (köpte ett par från h&m ju)

- Mönstrade strumpbyxor (har jag köpt ett par, men något mer par skulle ju inte sitta fel.)

- Rutig stor-skjorta

- Väst (tror jag kan ha en bra uppe på vinden, så det ska kollas upp först)

- Knästrumpor

Om jag får för mig att köpa något så bör det ju vara något ur den här listan. Annars ska jag ha en väldigt bra motivering till det köpet...

Nu ska jag sminka mig lite, Simon sa att han skulle komma hem till 17 och att jag skulle vara redo då.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar