söndag 28 september 2008

Trots fotbollsångest och shoppingångest så känns det ganska bra

Oj, den hr helgen har det vart busy, busy. I lördags var det ju match (som jag inte ens vill kommentera förutom det att jag är i så dålig form som jag aldrig någonsin varit. Ett tag var det ända som snurrade i mitt huvud "varför utsätter jag mig för det här för?!?!") sen blev det filmkväll med Carro och idag så har jag och Carro vart i Stockholm hela dagen och shoppat lite (mer om det imorn) och pratat om shopping-ångest. Vi kom båda fram till att man iallafall får lite bättre samvete nu när vi säljer av det vi inte använt så mycket eller inte alls på Tradera.

Men det har vart en riktigt bra helg. Trots fotbolls-ångest och shopping-ångest. Hehe.

Nu jag vi laga mat här hemma, bättre sent än aldrig. Visst?

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar