måndag 29 september 2008

Dagens och dagen, eller ingen dagens förresten eftersom Metrobloggen är kass

Igår kväll fick jag ett sms om jag ville haka på och fika idag klockan 9.30 med mina tre kompisar som jag kännt längst (Carro E, Lisa och Mathea) och det är klart jag ville! Carro är i stan en snabbis (bor ju i Örebro numera) innan hon drar ut på backpacker-resa runt i Thailand, Indien, Kambodja och några länder till. Lisa var i stan över helgen, men var på väg tillbaka till Hudiksvall (hon är ju nyss hemkommen från över ett halvår i Nya Zeeland/Australien också) och Mathea var ju i Chicago (där hon pluggade ett år tidigare) alldeles nyss. De far och flänger de där tre. Hihi.

Hur mysigt som helst iallafall att träffas allihopa samtidigt. Fast jag var ju lite sen, ca 40 minuter sen tror jag det blev till slut! Liiiiite väl tidsoptimist där va?

Efter fikat tog jag en snabbrunda på stan och sen bar det av hemmåt. Skulle ju på långprommis (som var hur härlig som helst, vilket väder idag!) för att lämna igen en film. Så idag har det inte blivit mycket stillasittande, skönt, skönt.

Här hade jag ju tänkt lägga upp bilder på dagens outfit, men det GÅR JU INTE. Jag blir bra matt. Varför är metrobloggen så dålig och seg ibland för?!?!? Varför fungerar saker inte?!?! ÅH!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar