måndag 22 september 2008

Varför ska de vara nakna, för?

Sitter och kollar på Outsiders (på femman, ni vet) och det handlar om nudister idag. Jag vet inte jag, men jag tycker ju att det är lite konstigt det där. Varför ska de tvunget vara nakna?

För att det är naturligt var det någon som sa på tvn.

Några skulle ut och springa ett "naken-lopp", men de har ju strumpor och skor på sig! Hur naturligt är det då? Inte så värst tycker jag. Ska dom vara nakna så tycker jag att de får köra hela vägen.

Dessutom så skymtade jag en hel del rakat när de sprang förbi på tvn. Det är väl inte så värst naturligt det heller? Nej, den anledningen att de skulle vara nakna för att det är naturligt går jag inte på.

Ja, ja. Det var visst det jag ville ha sagt idag. Ha ha!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar