onsdag 10 september 2008

Ingen shopping i Stockholm

Ja, jag skulle verkligen vilja åka till Stockholm och shoppa, men det har jag inte råd med. Och det ser inte bättre ut de kommande månaderna heller... Suck. Ja, jag behöver ju "go nuts" i Stockholm, men det är ju så klart roligare att åka dit med lite pengar om man tänkt shoppa. För när man springer i affärer utan pengar så hittar man ju mer än om man haft pengar dessutom.

Och mina sparpengar, de tog jag till Tuvas babysim. Lite onödigt tyckte Simon, men jag tycker ju att det ska bli SÅ kul! Så det känns ändå värt det tycker jag.

Funderar på om jag ska sälja av lite kläder på Tradera, jag har ju en hel del i min garderob. Men frågan är ju om någon annan vill ha det...? Fast det kanske skulle vara bra för mitt samvete också ioförsig.

Ärsch.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar