tisdag 9 september 2008

Genomgång av skorna

Ja precis som alla så rensar jag i garderoberna nu inför hösten, och först ut var skorna. Nu när jag är mammaledig så har jag ju inte så mycket pengar över till shopping så ska jag köpa något nytt så MÅSTE det vara något som fyller något hål i min lilla skosamling.

1. Höga favorit kilklackar från h&m, de är välanvända men det syns inte! 2. Sandaler från Din Sko, riktigt sköna. Kan ju funka med strumpbyxor nu i höst. 3. Kilklackar från Skopunkten, gillar dem! Och de kan ju också funka med strumpbyxor...

4. Mina fina fina skor från forever21, endast använda en gång... 5. Snygga rosa pumps från Ellos, som är oanvända! De är så höga så jag känner mig som en flaggstång i dem. 6. Snygga pumps från Sko-Esther i Söderbärke. De är från 60-talet och de är så fina så! Borde använda dem oftare...

7. Metallic-cerisa pumps från Wedins, använda en gång, inomhus. 8. Pumps från Skopunkten. 9. Kilklackar i lack från Paris!

10. Ballerinas med liten kilklack från Vagabond med söt rosett fram. 11. Frans-sandaler från Din Sko, funkar väl inte riktigt i höst men.... 12. Skönaste mocka-frans-skorna från Din Sko.

13. Vita converse. 14. Ett gäng med ballerinas som ska kastas efter hösten, de är ju helt slut!. 15. Svarta skor från Din sko som det tagit en evighet att gå in.

16. Nya fina ankelboots från h&m. 17. Lackskor med snörning från Skopunkten, aldrig använda. 18. Grå ankelboots från Sixtyseven.

19. Svarta stövlar, välanvända! Från Scorette. 20. Super välanvända bruna stövlar som vart favoriter ända sen jag köpte dem. Från Vagabond. 21. Snygga svarta stövlar, gillar verkligen modellen på dem. Köpta i Prag.

Det var ju en hel del skor det. Känns kanske inte som att jag har ett riktigt behov att fylla kanske? Det är iofs två par skor som jag funderar på, ett par stövlar med lågklack som fungerar till det mesta till vardags och ett par svarta tygskor.

Sen skulle jag ju behöva nya fotbollsskor, nya träningskor till friskis och nya gympaskor för utomhus och ett par gummistövlar. Men de hör ju inte riktigt till den här kategorin.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar