onsdag 24 september 2008

Onsdag = en bra dag?

Idag känner jag mig mycket piggare, så skönt! Lite småsnurrig sådär bara, men det är jag ju i vanliga fall också så...

Så snart Tuva har vaknat (ja, alltså hon tar en liten powernap, vaknade gjorde hon redan 05.30 imorse...) så ska vi bege oss ner på stan i det fina vädret och träffa Maja och sen bär det av mot Funbo för att de Mias lilla "Zacke" (Zackarias), funderar på om jag ska svänga förbi jobbet och säga hej också när jag ändå är i krokarna.

Jag måste ut och se folk känner jag! Det har ju inte blivit mycket av det sista dagarna (fredag=en kort sväng till Gränby C, men där var det ju för mycket folk istället, lördag=fotbollsmatch på fm, sen hemma och må dåligt, söndag = hemma och må dåligt, måndag = hemma och må dåligt, tisdag = hemma och rehabilitera)

Så, hej världen utanför lägenheten. Här kommer jag! Hehe.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar