tisdag 9 september 2008

Update och bb

Ja, jag glömde ju fredag-dag i inlägget nedan... Då är det ju mamma-gympa klockan 10.00 på friskis och sen bär det av till bvc för 4,5 månadersbesök. Ska bli så skoj att se hur mycket hon väger och hur lång hon är! Hon har ju strl 74 på kläder nu, 74! Värsta stora tjejen ju! Kan inte fatta att hon vart en liten nyfödd bebis...

Men apropå nyfödda bebisar så ligger lillasyster Mia på bb nu! Hon fick värkar igår kväll (det roligaste var ju att när jag mötte henne när jag var på väg på fotbollsträning och hon var på väg hem från bussen så sa jag åt henne "får du inte värkar av det där?" Tänk så rätt man kan ha! Hahahaha!) och åkte in inatt någongång. Så nu sitter jag här och håller tummarna att allt går bra och att jag kan få ett telefonsamtal snart om att det är klart.

Och så hoppas jag att han (för det ska det ju vara tydligen) kommer upp på webbisar snart!

Goooooood morning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar