måndag 18 februari 2008

7 dagar kvar...

...till lön och saldot på mitt konto ligger på 200.61:-. Aj, aj, aj...

Tur att det viktiga är klart! Så som födelsedagspresenter och dop-present. Sen så har jag ju iofs mitt Visa-gold om det skulle krisa. Men det är ju lite som med webb-shoppings-förbudet där. Det skulle ju kännas lite som ett nederlag att använda det måste jag säga. Men, men, vi får väl se. Krisar det så krisar det, och jag är ju inte den som är den.

Jag får helt enkelt hålla mig borta från allt som kan ge shopping-sug eller kosta pengar i en vecka. Så svårt kan det väl inte vara? Och sen får jag npg försöka att hålla mig från att göra av med alla pengar på engång, det blir ju så gärna så när man får lön. Att man känner sig as-rik och värd att spendera lite...

Aja, nu ska jag hem!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar