onsdag 20 februari 2008

Sött hos Lindex

Då och då drabbas jag över lite panik över att vi måste köpa en massa saker till bebisen och att jag inte vet vad som behövs! Fast för det mesta så är jag lugn, och jag ska verkligen ta tag i det nu när lönen kommer.

När jag fick guldbonusen från h&m så tänkte jag att jag skulle köpa nå till bebisen, men jag hittade inget som jag tyckte var bra. Men nu på lunchen så surfade jag in på www.lindex.se och hittade dessa sötnosar:

 

Just det ja, det är en tjej (förmodligen), har jag sagt det?

Vita enkla bodies vill jag ha, både med korta och långa ärmar och ben.

Åh, så jag längtar tills jag får lön! Katastrof-månad det här... Men jag har vart duktig hitills och inte köpt nå på nätet eller på kreditkortet. Bra jobbat Sara!

Nu är lunchen snart slut.

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar