måndag 25 februari 2008

En bra helg och en skoj kommande vecka!

Helgen var riktigt bra. I lördags så var det ju först dop, och sen super trevlig schlager-kväll hemma hos Carro med tacos och choklad-pudding. Riktigt nice! Sen i söndags så kom Simons föräldrar hit för att gratta honom, och kolla på sista matchen för säsongen (som GH förövrigt gjorde riktigt bra, trots att det var mot serieledarna och de bara hade två femmor, och tre backar att ställa upp med. Det blev ju förlust, men de bjöd ju iaf publiken på en skoj match att se!). En riktigt trevlig dag!

Den här veckan som kommer är det först och främst två höjpunkter som jag ser fram emot (eller, ja, tre,  om man räknar med idag då det är LÖN! ):

Tisdag: Jag och Carro kompar på eftermiddagen och åker på en liten shopping tripp till Stockholm! (lugn mamma, bara lugn, jag ska inte shoppa upp allt på engång... )

Söndag: Jag och Simon ska på spa! Jag fick en dag på spa i 25-års present (bland annat) av min underbara, underbara pojkvän. Som jag längtar!

Sen så räknar jag med att veckan kommer att innehålla lite annat smått och gott också.

Nope, dags att dra!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar