söndag 10 februari 2008

Spark, spark, spark!

Ligger på soffan just nu, surfar och kollar på tv lite grann. Bebisen ligger på höger sida av magen och sparkar för fulla muggar. Hela helgen så har hon legat på höger sida och det ser ganska så skoj ut, magen blir ju helt sne! När man känner på magen så är de mjuk på vänster sida om magen och på höger så putar den ut och är hård. Hon måste ligga som i en hängmatta på höger sida... Haha!

Hon har verkligen tagit igen att hon inte vart så aktiv under min stressiga vecka nu i helgen och sparkat och gjort volter i ett. I natt var första gången jag vaknade på natten av att hon sparkade till riktigt hårt, men jag somnade om på en halv sekund så det var ju lungt... 

Ursch så jag längtar tills vi har en liten bebis. Och ändå är det ju nästan tre långa månader kvar tills det är dags. Jag vill att det ska vara i maj, NU! Men, men, jag har hört att tiden går fort ändå.

Nu ska jag göra mig en macka.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar