onsdag 27 februari 2008

Stockholms shoppingen

Igår var en suverän dag, men jag var slut, slut, slut sen när jag kom hem. Men det var det värt!

Carro är verkligen en bra shopping-kompanjon. Och dessutom så har vi ju väldigt lika smak, och nu har vi ytterligare ett plagg lika i vår garderob. Men vad gör det!  Vi spanade in en del baby-kläder också, jag hade tänkt att jag inte skulle köpa så mycket, och defenitivt inte rosa (jag är lite nojig om att jag börjar köpa en massa rosa och räkna med ett det blir en tjej så kommer det ut en kille trots allt! Inte för att det skulle spela någon roll förutom att jag skulle få slänga allt rosa...) men jag kunde inte stå emot! En body var unisex iaf... Haha!

Här är mina fynd:

Två köp invigdes idag. Mamma-jeans (snygga, smala ben och i strl 34! Wiho!!) från Lindex, här hittar ni dem på webbshoppen. Beige lång-kofta från Zara, ett super bra komplement till basgarderoben (dessutom kostade den bara 249:-).

Lång t-shirt/tunika från Zaras barnavdelning och en riktigt skön stor-skjorta från Att. (Åhléns). Så nu kan jag sluta leta stor-skjortor, en vit och en blå finns ju i min garderob nu. Nice.

Och så bebiskläderna då!

Bodys från Cubus. 2 för 89:- var det, praktiskt taget gratis!

Sen så riktiga flick-toppar från Zara. Så söta, så söta!

Nu skulle jag verkligen behöva lite mer till basgarderoben till babyn, men det är ju mycket roligare att shoppa en massa sött! Men jag vill ju inte att hon ska se ut som en liten prålig prinsessa heller... Måste nog titta på lite coolare kläder också.

Annars i Stockholm så slog jag till på två nya nagellack från Mavala, och en antifriss/glans produkt till håret från Tigi (undrar hur mycket jag lagt ner på såna produkter egentligen?!) som luktar sjukt gott! Eller vad sägs om melon-godis? Mmm...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar