söndag 17 februari 2008

Med guldbonusen mot stan!

Igår var det en kul dag, massa besök här! Först hade vi kalas för Simon med min familj (han fyller ju 25 år på tis) och det var ett jäkla drag på det kalaset! Tre två-åringar, och en sexmånaders-bebis och så resten av gänget. Men det var skoj! Måste ju vänja bebisen i magen med lite (o)ljud också, men hon verkade gilla det. Hon var tok-lugn fram tills melodifestivalen började på kvällen sen... Haha!

Till melodifestivalen så kom Erika och Frida hit, och så blev det ost, kex och vin (inte vin för mig då) kväll. Mysigt! Och tur att vi har en riktig expert-kommentator när det gäller schlager i Erika.  Men jag tyckte mest att hon sågade allihopa. Alla förutom de där töntiga bröderna som var exakt likadana och Carola (eller jo, Carola sågades en hel del också...). Och just det Ola (eller var det Danny? Är det säkert att de två inte är samma person? Jag har aldrig sett båda två på ett foto samtidigt... ) också...

Idag så ska jag ner på stan en sväng, och se om jag hittar nå skoj för guldbonusen och handla present till my love. Sen blir det till att ta bussen ut till Funbo och umgås lite med "the big family".

Kommer nog att bli en fin söndag det här.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar