fredag 8 februari 2008

Finally friday!

Shit pommes, vilken hektisk dag. Men nu är allt klart och det ser faktiskt ganska lungt och "rent" ut här. Vi har fått iväg allt som ska gå iväg, vilket är ganska otroligt eftersom det har vart ett totalt manfall här idag. Men vi fixade det, och nu är det helg! Wiho!

Ikväll är det tvätt som står på schemat. Hur kul låter det egentligen? Jag hade tänkt tvätta igår, men upptäckte att jag inte bokat 17-21-passet utan parkeringen så det gick inte så bra. Damn it! Jag tycker faktiskt inte att det är så farligt att tvätta, tycker nästan att det är lite mysigt faktiskt! Eftersom kläder är min "hobby" så ingår det ju att pyssla lite med samlingen då och då.

OCH om jag orkar och hinner så ska jag ta tag i och sy om ett par mamma-byxor, och så in de som jag sydde om sist lite mer (var visst mycket streach i dem så de töjde sig som fan).

OCH så ska jag ta det lungt och vila lite grann så att magen blir mjuk och bebisen får sprattla av sig lite. När jag är uppe i varv och härjar runt som jag gjort de senaste dagarna så blir magen stenhård och bebisen känner jag inte av då. (Jag har ju kännt av den på kvällarna, när jag tagit det lungt och varvat ner ett tag, men jag gillar inte när magen är som en sten...)

Nu ska jag ta en prommis hem.

Ha en fin fredags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar