tisdag 5 februari 2008

Godis-sug efter lunch. ALLTID!

Av någon anledning så blir jag alltid, och då menar jag alltid, godis-sugen efter lunch. Helst av allt skulle jag vilja ha en påse lösgodis här och tugga på. Mmmm... det hade suttit fint!

Men hur kommer det sig att man kan bli så tok-godis-sugen, trots att man är smällmätt? (Ok, idag är jag inte smäll-mätt för jag hade min äckliga/misslyckade gryta till matlåda idag igen. Inte nice!).

Jag skulle verkligen behöva äta mindre kaffebröd/godis och mer frukt. Just nu så är det sjukt mycket... Igår så blev det donuts till eftermiddagsfikat (och visst räckte det inte med en, jag tog en halv till. Bara för att jag ska "äta för två"!), sen blev det fika med Annelie och då blev det en cheesecake till det, och på kvällen smällde jag i mig 2 skålar med citron/kaktus sorbet.

Och så en semla till frukost idag, men det är ju ursäktat, det är ju fettisdagen!

Nej, man kanske skulle gå och se om det finns nå gott i godislådan?

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar