fredag 22 februari 2008

Äntligen fredag!

Åh, gud så skönt med fredag idag!

Idag är en sån dag som jag känner mig allmänt trött och sliten... Har ont i kroppen och bebisen härjar och sparkar som aldrig förr... Men jag ska väl inte klaga, bättre en bebis som sparkar än en som inte gör det. Eller?

Nej, det är verkligen påtagligt att man behöver vila mer nu.

Nu är det dessutom bara idag, lördag och söndag kvar tills lön! Wiho! Jag hoppas på att det inte är så sjukt mycket räkningar som det vart de andra månaderna. Jag är shopping-sugen... Och så vill jag handla så att vi kan fixa iordning till bebisen.

Men trots att jag inte har nå pengar så har jag en kul helg framför mig! I morgon är det Erica's dop (syster dotter) och sen på kvällen blir det middag och schlager hemma hos Carro i nya lägenheten. Värsta skoj! Sen på söndag kommer Simons familj hit för att gratta honom och kolla på sista matchen för säsongen (mot serieledande Kalhäll, kommer nog att bli spännande!).

Nope, fikat är slut. Back to work!

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar