onsdag 6 februari 2008

Snygga tischor på g hos h&m (snott från Hotspot)

Såg hos Hotspot att det kommer att komma in snygga t-shirts till h&m under mars/april. Förmodligen kommer jag inte att kunna ha dem, eftersom prognosen lyder som så att jag kommer att ha en jätte mage då. Men man skulle ju kunna köpa för framtiden! Visst?

Jag snodde den här bilden direkt från hotspot (det här inlägget), jag hoppas man får göra så. Men jag ville ju visa hur snygga t-shirts det var på gång!

Hotspot är en väldigt bra blogg, och jag gillar verkligen när det tipsas om mode som passar min plånbok (så som h&m osv). Karolina Skande som driver bloggen skriver även om mode/skönhet för Aftonbladet, Sofis mode och Solo. Ganska så schysst jobb antar jag...

Då vet ni!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar