onsdag 13 februari 2008

"Monstret", det är något man inte får missa!

Japp, då var man nyss hemkommen från hockey-match. GH var duktiga och vann med 10-2! Det är ju alltid skoj att kolla på matcher med mycket mål.

Jag och Erika hade ju bestämt redan innan att vi skulle upp och kolla, men eftersom de mötte Roslagen där det beryktade "monstret" spelade så var även Pata, Micke och Carro där och kikade. Värsta skoj! Så det blev mycket prat och mindre fokus på hockey de två första perioderna... Mycket prat om tidigare Visby-trippar och mycket skratt! Ha ha, vi har gjort så mycket skoj!

Jag hade tänkt ta med mig min kamera och fota monstret, men jag glömde kameran hemma. Försökte ta med min mobilkamera men det blev mest bara suddigt och man ser ingenting. För monstret, det är en riktig attraktion det, den som inte har sett honom. Den har missat något!

Nej, det är ju en dag imorn också (alla hjärtans dag dessutom) så nu ska jag hoppa i sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar