söndag 10 februari 2008

Helgen

Jag kör en snabb uppdatering på vad som hänt, av någon anledning så har det inte blivit så mycket bloggande nu i helgen. Men, men!

Fredag:

Blev ju överasskad av Simon med super-mys-middag, riktigt nice! Och så passade jag på att tvätta ett ton tvätt ungefär.

Lördag:

På dagen var vi ut till mamma och pappa i Funbo, för att Simon och pappa skulle fixa bilen (det var nå knas) och det gick ju suveränt. Så nu har vi en bil som fungerar igen. Lyx. På vägen hem så blev det pizza från Durango, super-lyx! Och på kvällen var vi på bio och såg Arn. Mys, mys, mys.

Söndag:

Har vi hållt på och fixat hemma, bland annat med att föra över allt från gamla datorn till nya. Men det har inte gått nu bra... Ska få låna en extern hårddisk av Johan på jobbet istället. Så vi slipper krångla nå mer! Vi måste ju få bort datorn och skrivbordet så att vi kan få in en spjälsäng där istället. Sen skulle Simon åkt på hockey, men motståndarlaget ringde 3 timmar innan matchstart och ställde in... Så vi hann med en sväng till IKEA istället.

Nu ska jag nog sätta på lite kaffe och under tiden som det kokar så ska jag städa badrummet. Huslig som jag är. Kul va?

Hörs senare!

Ps. Ska lägga upp en bild på min stora mage snart, den växer som fasiken just nu ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar