söndag 17 februari 2008

Söndags-outfit

Så, är nyss hemkommen från Funbo (innan dess så var jag en sväng på stan och shoppade upp min guldbonus, men mer om det senare ikväll).

Det är inte så ofta det blir "dagens outfit" från mig, men då det blir, då jäklar blir det ordentligt! Bra va? Men i alla fall, detta hade jag alltså på mig idag:

Snyggt tagna bilder (ironi... ) i sovrums-spegeln som Simon var duktig och gjort från ett gammalt fönster. Skit-snygg!

- Favorit-kofta från Ellos. Gillar den otroligt mycket!

- Gratis-tunika från h&m (som man fick nu i våras om man gjorde en beställning).

- Favorit-jeansshorts (avklippta Puss&kram jeans) men snygga stjärnor på rumpan! Jag gillar såna detaljer.

- Strumbyxor, h&m.

- Sara-halsband från Barcelona

- Halsband med änglavingar från Ms Bijoux (accessora)

- Vit klocka från tritoni och armband från One of a kind.

Ute så hade jag även på mig detta:

- Rutig jacka från Cheap monday.

- Vita converse.

- Svart lack-väska från Gina tricot.

Nej, nu ska jag laga köttfärsås, Simon ringde och var på väg hem från hockey-match och var hungrig.

Guldbonus-fynden kommer upp lite senare ikväll och eventuellt ett "mag-korts-inlägg" för jag var duktig och fotade magen ordentligt idag för andra gången.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar