onsdag 27 februari 2008

Dagens lyx!

Idag är en sån dag då jag verkligen inte är sugen på något, inte ens godis. Eller kanske speciellt inte godis. Jag känner mest något sorts illamående... Och det brukar ju knappast bli bättre med godis.

Men jag har lyxat till det idag, med att köpa alla tidningar som jag ville ha som finns i butik nu (och som jag inte redan har. Veckorevyn, Elle och Mama ligger hemma):

- Solo

- Pause

- Mamas gravidbibel (någon special tidning)

- Sofi's mode (och Aftonbladet till det)

Så nu ska jag hem och läsa!  

Fast egentligen borde jag sola. Jag börjar få lite genomskinlighetsångest igen efter att tillbringat en eftermiddag i diverse provrum igår. Men imorn, då ska jag ta med mig sminkborttagning och sånt som kan vara bra, så blir det en sväng förbi solariet på vägen hem. Jajamensan! Och ja, man får sola som gravid.

Nope, over and out.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar