fredag 15 februari 2008

Nations-middag med en massa snack!

I kväll så blev det nachos med Carro på V-dala, som alltid. V-dala är våran favorit nation när det gäller att gå ut och äta. I alla fall när inte Bryggan (Snerikes sommar-klubb) är igång! Det var riktigt trevligt med en massa prat, vi hann avhandla en massa ämnen som vanligt. Jag fick prata av mig och en massa om graviditets, amnings-, föräldra- och "super-mamma" funderingar. Vilket var otroligt skönt!

Och när vi skulle gå, så var det några andra som hade satt sig vid vårt bord också, så när jag skulle komma ut så var jag tvungen att be dem dra in stolen lite grann så att jag skulle komma ut. Men de drar bara in stolen ca 2 cm, vilket ger mig mindre än 10 cm att klämma mig ut på. Och det är liiiiiiite för litet för mig just nu, och en gravidmage går ju inte direkt att dra in heller. Men jag fick klämma ihop mig och trycka mig ut... Så nu vet jag hur det känns att vara tjock också. Det är otroligt lärorikt att vara gravid.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, och gosa lite med min bebis (Aslan) som är på kel och gos humör. Simon är ute och svirar, men det är han värd! Dessutom är det faktiskt ganska skoj när han kommer hem och ska prata en massa om en massa saker... Hehe!

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar