fredag 15 februari 2008

Hemma...

Idag är jag hemma från jobbet. Gick nämligen upp i morse och kände mig lite konstig, illamående, men tryckte i mig frukost ändå (ibland så är det ju bara det som saknas) men efter ett tag så kom den upp ändå... Och hur pigg är man efter att man spytt? Inte särskilt. Så det blev till att sjukskriva sig och lägga sig att sova igen, sen sov jag fram till ca 11.30.

Förmodligen så är det inget konstigt, det är nog bara någon gravid-åkomma. Förut så fick jag migrän när kroppen blev trött och utpumpad. Men nu verkar det som att jag spyr istället. Frågan är ju vad som är bäst egentligen? Jag skulle nog satsa på migränen... + att gränsen för när kroppen tycker att den är trött och slut nu är ca 1000 gånger lägre än i vanliga fall (i "vanliga fall" var gränsen efter att jag tränat, festat och jobbat trots att jag vart sjuk, och struntat lyssna på kroppen signaler). Men, men, det är ju något övergående iaf! Exakt 83 dagar kvar till 8 maj enligt Familjelycka.

Jaja, vi hörs nog senare idag, jag har ett par inlägg jag tänkt göra.

Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar