tisdag 12 februari 2008

Super billig shopping och ett par skor.

Det var ju inte meningen att jag skulle shoppa något på stan, men jag kunde inte låta bli. På New Yorker (ganska så otippat) så hittade jag en skön, enkel tunika/klänning för 50:- och ett två pack smala diadem (rött och blått) för 15:-. Så eftersom det var så billigt så kanske man inte kan räkna det som shopping?  H&m försökte jag hålla mig ifrån (mötte iofs Carro där, men jag undvek att kika på kläder osv), vill ju inte handla där innan jag fått min guldbonus! Sen så hittade jag iofs ett par riktigt snygga mocka skor på Din Sko för 499:-, hoppas att de finns kvar när jag fått lön. De skulle sitta så fint i min sko-garderob!

Åh, dessa vill jag ha!!!

Nya, svarta klänningen. Skön och enkel, bra att ha i garderoben.

Jag och Carro hann med en macka på Subway också. Som alltid...  Vi har bytt från Rififi till Subway för tillfället (kan det bero på restaurangchansen kanske?).

Nu ska jag svepa mitt te, sen ska jag krasch, krasch, krascha i sängen.

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar