torsdag 21 februari 2008

v30

Det har ju inte hänt så mycket sen sist eftersom jag uppdaterade lite sent, men men, för att komma rätt så kör vi en uppdatering igen! Sen så fortsätter jag på torsdagar...

Magen och bebisen:

Ja, det växer och växer. Det är jobbigt att böja sig ner för djupt, magen är i vägen och man får ingen luft, men det går ju. Senaste dagarna har hon levt om som tusan, kanske börjar det bli trångt och hon vill försöka töja ut lite... Enligt Familjelycka så är bebisen ca 37 cm lång  (i v30) och har alltså växt ca 11 cm på en vecka!

Jag:

Jag vägde mig i morse och enligt det så hade jag inte gått upp ett kilo sen sist jag vägde mig. Så jag ligger alltså på en +6-7 kg sen "inskrivningen". Men jag mår ok, har har inga större krämpor. Lite trött, öm och andfådd, men det är väl så det är.

Förberedelser:

Vi har inte fixat eller köpt nå mer än sist, men vi planerar och har ganska bra planer. När lönen kommer så blir det en sväng till IKEA för att köpa lite grejer för att ställa iordning. Och så ska jag köpa en sån där "fylla-i-bok" till bebisen som jag hittat på Designtorget, men som sagt. Efter lön så kommer det nog att bli lite mer fixat... (Jag låter detta stå kvar sen förra uppdateringen, för det är exakt samma läge)

Dagar kvar:

77 dagar (till 8 maj)

Tidigare inlägg:

v28, v29

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar