fredag 15 februari 2008

Alla hjärtans dag

Jag tycker ju att det är kul att klä upp mig lite om det är någon speciell dag, så bara därför åkte "jul-strumpbyxorna", "jul-underkläderna" och nya diademet från New Yorker på igår (nya klänningen åkte också på).

Rött på julafton och rött på Alla Hjärtans Dag så klart!

Jag och Simon hade lite mys-middag hemma sen bakade vi muffins och såg på Sopranos. Mys, mys, mys! Jag fick en stooooor ros av Simon som var jätte fin (och dyr! De hade ökat priset med ca 300% bara för att det var den dagen...) och Simon fick en disktrasa med Clintan på av mig...

 Före och efter! De två raderna till vänster är mina, med mycket av allt på alla, de två raderna till höger är Simons och är lite mer genomtänkta...

Nu sitter jag här i soffan och förundras över vädret ute. Snacka om april-väder!

Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar