söndag 17 februari 2008

Det här fick jag av GULDBONUSEN

Det var väl ett jäkla tjat om den där guldbonusen va? Men nu har jag iaf shoppat upp den (det gick snabbt...) och det var det här det blev:

 

- En vit skjort-klänning har jag letat länge efter, alla jag provat tidigare har kännts för mycket sjuksköterska och lokalvårdare. Men den här satt fint (med magen och allt också)!

- Randigt, långt linne.

- En mullvadsfärgad fejk-skinnjacka, jag kan ju inte stänga den just nu (pga av magen) men det funkar ju ändå!

- Två stycken sjalar, en större, småblommig och färgglad och en tunnare och mindre småblommig svart-vit.

Spenderade 1,5 timmar på h&m idag och provade och funderade över vad jag skulle köpa. Funderade på att köpa bebis-kläder också, men jag hittade inte det jag var ute efter (bara helt vita bodys) och dessutom så hade inte checkarna räckt till det... Hehe!

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar