måndag 11 februari 2008

Fler som bloggar!

Värsta skoj tycker jag att det är när jag upptäcker att det är fler som jag känner som bloggar. Senast ut i raden är Johan (som jag har fler smeknamn på än någon annan jag känner... Toan, Bitch, Jå-hann och lite annat smått och gott. Haha!) på jobbet.

www.metrobloggen.se/gueno är hans blogg. Kolla in den!

Lite övrigt om Johan:

Han är besatt i att gå på BJ, skriver otroligt mycket rätt för att kalla sig dyslektiker (det finns många andra som skriver bra mycket sämre utan att kalla sig dyslektiker... Fast det är kanske inte som är grejen iofs. Men det är ju kul att retas!), har väldigt, VÄLDIGT sjuk humor och går ofta ett steg längre efter där alla andra skulle ha slutat... Vilket resulterar i mycket skratt på jobbet! Haha!

Det var det, det.

Peace.

Ps. Det är jag som tagit bilden på hans blogg med webb-kameran på min mac på jobbet. På gamla kära TJ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar