söndag 10 februari 2008

Snyggt från Ellos!

Det var ett tag sedan jag var in och kikade på Ellos sida, men de har verkligen fått in en hel del godbitar! De har vekligen tagit fasta på vissa stora trender till våren, så som mönstrat, små-blommigt och rutigt. Riktigt nice. Dessa saker skulle jag mer än gärna ha i min garderob (de skulle dessutom passa nu, inte bara till sommaren och när bebis-magen är borta):

Tre riktigt snygga cardigans:

Den första har jag fakiskt redan, och den är super! Basic cardigan som passar till allt. Den andra var väl jätte söt? Den vill jag ha! Och den tredje, så fin, så fin. Tänk under jeans-jackan när det blivit lite varmare. Lovely.

Fyra stycken heta tunikor:

 

Tunika, småblommigt och rutigt. Känns som att det inte kan bli fel i vår! Den tredje kostar dessutom bara 99:-. Svårt att INTE motivera ett köp där tycker jag. Men det är jag det... Kanske ska häva mitt webb-shoppings-förbud? Jag har ju vart grymt duktig hitills. Vi får se...

Nackdelen med Ellos är att de har så stora storlekar, och att de bara har vissa kläder i stl 36 och uppåt. Och det funkar inte på mig (tro mig, jag har en del i min garderob som knappt är använt...). 34/36 KAN funka, om jag har tur och det är en modell som inte behöver sitta så tajt. Men ibland så har man tur och det finns i strl 34 eller till och med 32/34.

Nu ska jag surfa vidare.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar