tisdag 19 februari 2008

Simon 25 år! Grattis!

Åh så härligt väder det vart idag, klockan är fyra och solen skiner fortfarande. Men jag är tveksam till att den håller sig uppe ända till fem då jag ska promenera hemmåt. Det hade ju vart skönt att få lite vår-känslor, men vi får se... Hoppas att vädret håller i sig ett tag nu! I så fall får det bli invigning av nya skinn-jackan någon dag snart... Med en tjock kofta under i så fall.

Idag så fyller Simon år förresten, grattis grattis my love! Jag väckte han imorse med frukost på sängen och paket. Det var uppskattat!  Dock blev det ingen sång, men jag sjunger ju helst inte... Det gäller ju att inse sina svagheter.

Jag och Simon på kräftskiva i Funbo i augusti.

En av presenterna jag gav Simon var en tavla som jag gjort själv. Jag blev riktigt nöjd, och jag hoppas att Simon också blev det! Kanske tar en bild och visar här senare.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar