lördag 16 februari 2008

Sömnproblem

Ursch, jag hatar när man inte kan sova ordentligt. Senaste nätterna så har jag inte sovit nå bra alls. Det finns ingen bekväm ställning att sova i (jag vill ju sova på mage, men det går ju inte), det kliar överallt på kroppen och jag stör mig på allt som låter minsta lilla eller på bebisen som får för sig att köra någon sorts super-träning precis när jag ska sova. Så har jag lite ont i rygg-slutet, så att hålla på och vända och vrida för att hitta någon bra ställning är ju inge bekvämt.

Och när jag väl somnar, då drömmer jag en massa oroliga och jobbiga drömmar. Tex att man är på väg någonstans men har glömt det enda man inte klarar sig utan, eller att man är på jobbet och vet att man egentligen borde vara hemma och sova för att det är natt och så blir man jätte-stressad.

Sen vaknar jag flera gånger och har svårt att somna om.

Nej ursch för såna nätter! Hoppas att jag kan sova bra igen snart.

Ursch vad jag klagar, men det har väl ingen dött av?

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar