onsdag 13 februari 2008

Det här liknar ju nästan en "normal" vecka i mitt liv

Så, då var arbetsdagen slut. Shit, vad den här veckan försvinner snabbt! Kan ju bero på att jag haft mycket inplanerade saker (det här liknar mer en "normal" vecka i mitt liv än de senaste lugna veckorna gjort), igår var det stan med Carro efter jobbet, ikväll är det hockey (ska sitta på läktaren, leka hockey-fru och fika med Erika) som gäller,  imorn är det Alla hjärtans dag och Simon och jag ska ha hemma-mys och på fredag blir det nog nations-middag (mmmm... nachos, jag längtar!). Sen är det helg och då är det bland annat kalas och sen får vi se.

Just det ja, imorn ska jag till MVC också. Det tycker jag är skoj! Trodde jag nog aldrig att jag skulle säga, men jag tycker att det är riktigt mysigt faktiskt. Fast det är ju egentligen på arbetstid så det räknas ju inte in till fritidsaktiviteterna (mån-fre, 8-17 så är det arbetstid).

Jaja, saksamma! Vet inte vad jag ville säga med det här inlägget, ville nog bara berätta vad det är jag håller på med. Eller nått!

Nu ska jag ta en prommis hem, ska svänga förbi och köpa nå kakor tills ikväll också.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar