söndag 10 februari 2008

Min stora mage + seg-söndag outfit

Så här stor är min mage nu, stor va?

Svårt som fan att ta kort i en spegel!

Enligt min sida på familjelycka så är jag i v 28 nu (27+3 för att vara exakt). Och jag tror att magen är ganska normal för det.

Om någon undrar vad jag har på mig så är det iaf:

- Lång t-shirt med silverränder från h&m. (Å vad jag skulle vilja ha flera i exakt den här modellen. Helt perfekt för min kropp just nu. Lovely.)

- Leggings från Gina Tricot

- Klocka från Tritoni

- Armband från one of a kind

Ute så blev det även jacka från Cheap monday, grå, lång cardigan från Ellos, svart stickad halsduk från h&m, svart stickad basker från Lindex och bruna favorit stövlar från Vagabond.

Nu ska jag kika runt lite på webbshoppar och "fönster-shoppa" lite grann.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar